Dzień jak codzień.

Dzień jak codzień czyli praca, praca, praca… Długa przerwa masakra, czasu brak ale dzień wolnego i wracam do pisania.

Ostatnio dużo pracuje zarówno w swojej pracy jak i przy promowaniu artystów. Kocham to robić sama w to weszłam i realizuje. Muszę nadrobić zaległości. Sklep znowu odłożony na dalszy tor ale mam nadzieję, że już pod koniec lipca ruszy pełną parą! 🙂 Jak macie jakieś propozycje na nazwę piszcie śmiało nawet w komentarzu 😉 Mam wspaniałego managera i projektanta także spinamy się i działamy. A nowych pomysłów przychodzi.

Wakacje? Niestety nie mam ich od kilku lat. Teraz brakuje mi lat szkolnych, kiedyś byleby jak najszybciej być pełnoletnim i skończyć szkołę :p A teraz tego brakuje ale cóż taka kolej rzeczy coś odchodzi by coś nowego mogło przyjść. Tydzień był mega ciężki zaczynając od festivalu kolorów po pracę i obowiązki. Do tego piękna pogoda, Czego chcieć więcej? 😀 Spotkaliśmy się ze znajomymi na kilka godzin i powrót do codzienności. Pociesza mnie fakt iż jest lipiec i 19 już koncert Kamila Bednarka w Sopocie Zatoka Sztuki Beach Club ❤ Kolejne spotkanie w świetnym gronie. 

Ranek spędziłam opalając się 😀 Trzeba wykorzystać chociaż chwilę wolnego bo urlop w drugiej połowie sierpnia.

Wczoraj o 15:00 była premiera #TIPTOP zespołu Mannequin Mars gościnnie z Arturem Strączkiem 

Mannequin Mars & Artur Strączek – #TIPTOP

Ja wracam do pracy 🙂 Mam nadzieję, że widzimy się na koncercie Kamila. Link do wydarzenia http://https://www.facebook.com/events/1714583078769254/ Buziaki :*

Dodaj komentarz