Nowy Rok nowe postanowienia!

Po długiej przerwie postanowiłam wrócić do pisania. Może ten rok będzie lepszy czasowo mimo, iż zapowiada się bardzo pracowicie. Jednak nie o tym mowa w dzisiejszym poście 😉

Nowy Rok nowe postanowienia. Myślę, że każdy z nas ma swoje cele, plany i marzenia do zrealizowania w tym roku. Ja zrobiłam już swoją listę, która będzie towarzyszyć mi przez cały rok. Planów jest mnóstwo nie tylko bezpośrednio związanych ze mną. Głównie skupiam się na menadżerstwie w branży muzycznej. To zajmuje mi najwięcej czasu. W końcu ruszam z obiecanym sklepem i książką. Myślę że z początkiem marca pojawi się kolekcja. Chce by ten rok był pełen emocji i wrażeń, których nie brakuje 😀 Plany są tylko trzeba je do końca zrealizować i robić coś dla siebie. Skupiam się na innych a moje plany jak zwykle poszły na dalszy tor, dlatego w tym roku mam zarys na swoje działania. W przerwie nagrania, koncerty, dni miast i wsi, premiery, różne eventy muzyczne i modowe, świat ludzi z YouTube. Naprawdę jeżeli ktoś poznał to od środka wie ile wymaga to czasu i wyrzeczeń. Od jakiegoś czasu przyglądam się również pracy w modelingu. Jest to coś nowego dla mnie ale jakieś efekty już są. Może dlatego, że mam już doświadczenie w korespondowaniu z różnymi firmami, markami, agencjami, clubami etc. Fajnie, że możesz komuś w zwyczajny sposób pomóc czy nakierować. Wszystko się jakoś rozwija w sumie przez internet. Poznajesz różnych ludzi to piosenkarz, model czy chłopak z YouTube. Dzięki temu poszerzasz swoje horyzonty. Niestety tak już jest bez znajomości trzeba zaczynać od zera. Mówię to na własnym przykładzie 😉 A teraz sama tworze, szukam i rozwijam się każdego dnia. Pojawiają się różne opinie od osób, które mnie nawet raz na oczy nie widziały i komentują to jak się zachowuje, kogo znam, jaka to nie jestem. Co oni mogą wiedzieć? Skoro nie zamienili słowa haha teraz mnie to śmieszy. Jednak początki nie były takie proste…

Wracając do postanowień jest ich sporo nie chcę tu ze wszystkim się rozpisywać teraz. Będę na bieżąco informować co z moich planów się powiodło a co nie. Pamiętajcie każda droga jest trudna do pokonania. Trzeba dążyć zaparcie do celu. Nie zawsze mamy wsparcie od znajomych czy rodziny. Jeżeli wierzymy w siebie damy radę realizować marzenia!!

Mam nadzieję, że w tym roku ukarze się płyta Artura Strączka. Plany z Patryk Kumór się powiodą 🙂 To będzie owocny rok ! 🙂

Zapraszam serdecznie 16 stycznia do Przasnysza. Obędzie się tam koncert charytatywny Sylwia Przybysz i przyjaciele. Wystąpią debiutanci: chłopaki ze Street 68Matss Bit oraz Marta Skrzypczyńska. Pieniądze zebrane w trakcie tego koncertu przeznaczone są na leczenie rehabilitacyjne Eryka Krzykowskiego. Chłopiec niespełna 2 letni urodził się z rozszczepem kręgosłupa, wodogłowiem, przepukliną oponowo – rdzeniową i pęcherzem neurogennym. Rehabilitacja Eryka pomaga mu być samodzielnym w dorosłym życiu. Więcej szczegółów znajdziecie w linku Sylwia Przybysz i przyjaciele – koncert charytatywny.

Jedna uwaga do wpisu “Nowy Rok nowe postanowienia!

Dodaj komentarz